Thursday, June 07, 2007

Gigit....

Last week aku bawak Fareez g Tesco. Sj shopping beli barang2 umah. Masa tu aku amik cuti sebab kena jaga dia. Abg ngan akak mintak tlg sebab mak tuk Fareez demam tak leh nak jaga. Mak lagi la tak nak...tak larat katanya..last2 aku minta cuti tlg jaga.

Punyalah seronok dia dapat jenjalan. Aku letak dia dalam bakul bagi dia duduk biar dia dapat tengok sekeliling sikit. Suka betul dia! suka2 punya pasal sampai dia gigit tangan aku...geram agaknya! mentang2 dah ada gigi....baru 4 batang.


aku buat2 nangis, dia pandang je muka aku....pas tu aku gelak...dia pun ikut sama buat2 gelak.lawak tu....pandai dia ajuk aku.

sekarang Fareez nak masuk 8 bulan lebih...merangkak dah laju kalau kat umah tu...abis ke bawah2 kusi dia nak merayap. bangun pas tu berdiri sendiri pun dah biasa buat cuma jalan je lum..dah jalan nanti tak taulah.....

yokeessszzz...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home