Monday, May 28, 2007

8 jam 1/2.......................

ada satu hari baru2 ni gak lah...aku cirit birit tak tau makan apa..tapi malam sebelum tu aku bantai tgk cd cite korea....aku sebenarnya tak minat sangat tapi diorang kata cite ni best aku pun layan la...mula2 tu selamba jelah tgk...dah dekat kul 12.30 am masa tu ...adik aku sound "wei tidola ....tak padan ngan cirit biritnya...."

aku jeling je..last2 dah sampai 3 cd aku tgk, best gak cite ni....aku pun sambung la sumenya 16 cd lak tu...kul 9.00 am baru abis tgk cite tu...gile tull....

boleh aku bersengkang mata semata2 nak tgk cite tu...tapi memang la best gak jalan cite dia....menarik.

nasib baik hari tu aku cuti (mc) disebabkan cirit birit....aku bantai lak tido tupun sekejap je 3 jam je aku ganti tido...dari kul 12 sampai kul 3 petang....tu la aku rasa kali pertama & terakhir aku buat...tak sanggup den.....

korang janganla buat macam aku ni membazir je....buang karan, buang tenaga dan buang segala2nya....tapi apa2 pun aku enjoy tgk....boleh buat cite kalau ada idea bila tengok cite tu.....

;)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home