Tuesday, May 22, 2007

teringat.....
2 3 minggu sebelum berlepas ke Egypt, aku sempat g kenduri kak weyda kawin...(sekarang anak dah 3) kat perlis...g naik bas masa tu aku gi dari KL lebih kurang 4 5 orang cam tu la....ada kak dayah, kak siti, dalilah, hanim, kak mah dan jamilah....Kitorang g tido rumah Hanim masa tu kat Perlis...malam masa sampai tu tak ingat penat dah....bukan sebab apa sebab bapak hanim belanja makan seafood kat tepi sungai apa ntah aku tak ingat lak nama tempat nya...Sikit punya best makan sebab 1 lauk sedap pas tu 2 suasana dia tu sejuk angin bertiup bukan sepoi2 bahasa lagi tapi tak beradab dah.....

nie bergambar lepas makan seafood tu.....dari kiri kak siti, aku, milah & kak dayah.Yg amik gambar Dalilah....

apapun time kasih kat pakcik & makcik susah payah bawak & belanja kitorang makan..... Esoknya baru g kenduri umah kak weyda....Masa tu lah dapat jumpa ramai member2 sekamcing masa di INTIS dulu.....sempat la pose ramai2....kalau ada gambar nanti aku tunjuk....


bergambar ngan kak siti & anak kak nani (fahmi) masa kenduri kawin kak weyda

Sume ada la lebih kurang 30 member yang datang tak kira dari course yang berbeza...............

Untuk sume member2: i miss u all....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home