Saturday, September 15, 2007

Musim sibuk.....

Musim sibuk baru bermula....Tu yang bila berkesempatan untuk create new post tu aku amik peluang secukupnya....Program Korban & Aqiqah dah pun bermula, jadi sekarang ni dah masuk waktu sibuk la bagi aku....

Setiap hari kena balik lambat walaupun bulan puase, tapi setakat ni takde lagi la yang kena berbuka kat opis....paling lambat pun masih sempat la buka kat umah....Tapi aku bersyukur sangat sebab sekurang-kurang nya masih ada keje biarlah sesibuk mana...ada gak yang ngadu kat aku kata bosanlah takde keje....takpe yang penting ikhlaskan diri untuk melakukan sesuatu kerja. Itu kan satu ibadat jugak!

Terima kasih pada kengkawan yang banyak membantu meringankan beban keje aku kat opis tu...tanpa korang sapelah aku....hehehe macam artis lak......

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home