Friday, May 04, 2007

Pelancaran Pakej Cepat Baca bersama DVD.....


Hari ni 5 mei 07 jam 10.00 am hingga 11.00 am tadi baru sudah pelancaran pakej Cepat baca versi baru bersama DVD nya yang mana dilancarkan oleh Prof. Dr. Awang Sariyan di pentas utama, ruang legar PWTC.

Ramai gak kanak-kanak yang ada masa pelancaran tu yang mana diorang dapat hadiah percuma antaranya buku-buku cepat baca versi baru tu ngan DVD...rugi tak amik gambar sebab kamera takde.
Walaupun pelancaran nampak macam tak seberapa, tapi ini merupakan satu promosi untuk ibu bapa atau guru-guru yang hadir...yang mana mereka tau ada produk baru terbitan Ameen untuk melengkapkan anak-anak supaya cepat membaca.
Tak rugi beli! Satu produk yang berkesan yang mana dikira untuk kanak-kanak yang baru nak mula belajar asasnya 4 hingga 7 tahun la....Pakej yang lengkap memudahkan pengajaran ibu bapa di rumah....
Tak mahal! berbanding pakej-pakej yang ada di pasaran yang mana kebanyakkannya berharga RM 500 -RM1000 ke atas, pakej yang Alameen tawarkan mampu dimiliki oleh ibu bapa hanya berharga RM 100.00 sahaja.
n.....;)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home