Saturday, April 28, 2007

Pelancaran Novel Memeluk Gerhana.........................

Hari ni aku tak bertugas di PWTC jadi aku kena duk opis siapkan keje untuk majlis Pelancaran novel 'Memeluk Gerhana' yang akan dilaunching esok 29 April 07. Faisal Tehrani yang akan launching kan novel tu.


Novel ni hasil karya Isa Kamari, penerima S.E.A Write Award 2006. Esok launching start kul 11 sampai kul 12. Buat kat pentas utama, ruang legar, PWTC.Aku kena siapkan keje-keje untuk media la. Goodie bag untuk press dan tolong sikit2 apa yang patut.


Sekarang ni baru relaks sikit sebab itu sempat lagi layan blog ni. Cite2 yang menarik kena dikongsi tau.........nanti 5 mei dan 6 mei ada launching lagi. Kena siapkan benda yang sama gak la jawabnya.


Moga2 launching ni nanti ramaila pengunjung yang datang. Tak lupa gak yang telah dijemput, marilah beramai2 menggamatkan majlis. Ada perfoming daripada Nuras.....Siap ada cabutan bertuah lagi tau! Bukan hadiah keta mewah tapi bernilai................heheheeh ayat siapa tu, cuba teka?


Ok la gang aku ada cite lagi tapi nanti la . Biar suspen sikit, apala agaknya yang aku nak story tu.



cuba teka kat mana? ha... ni pemandangan waktu malam kat PD.
P/S: buat kengkawan yang jemput datang umah sebab ada gathering, sori tak dapat g. kena keje wo...Pesta Buku Antarabangsa ni selama 10 hari. Ada masa buat gathering lagi janganla serik nak jemput lagi.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home