Wednesday, April 25, 2007

Pesta Buku datang lagi.....!

Hai,,,,rasanya macam baru je aku terlibat dengan pesta Buku Antarabangsa 2006 hari tu. Datang pulak Pesta Buku Antarabangsa 2007. Dah nak mula dah....Start 27 April 07 sampaila 6 Mei 2007. Aku bertugas tak penuh schedule la.Setakat 4 atau 5 hari je. Selebihnya diorang la yang banyak.

Promosi pun akan start bermula esok. Moga2 tahun ni lagi ramai pengunjung yang datang membeli.....Bukan apa kadang2 ada masa gak, ada masa orang datang tengok2 je, ada masa diorang shopping sakan, ada masa sekadar budget je.Tapi tahun ni okla sebab waktu start orang dah pun dapat gaji. Aku je belum lagi...hehehe

Mari kita huru harakan booth dengan membeli buku-buku yang mana boleh memartabatkan bangsa kita. Aku pun dah cadang nak ronda2 time tak tugas apalagi servey la kot2 ada buku yang menarik minat. Kita kena rajin baca buku barulah ilmu mengembang sekembang-kembangnya.

Eh, tak sedar dah kul 6.15 pm aku kena balik ni...lapa pun ada hari ni hanya sempat jamah roti sekeping. Minum air jelah banyak. Nak makan apa yek malam ni?ish ish tak elok makan malam nanti gemok....

Pedulik la kalau dah lapar tu ku tepis aja tohmahan2 yang dilemparkan itu.

okla chow dulu. nanti sambung lagi cite lain lak.

Indahnya ciptaan Allah. Pemandangan di waktu senja....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home