Thursday, April 05, 2007

Kawinnnnnnnnn..................

Ha!tapi bukan aku yang kawin.Aku lum lagi...Tunggulah ada rezeki insyallah.... Ni cite tentang perkahwinan abang aku (Mohd Rizal Mohd Hed) dengan pasangannya Emmy Sulfiza Mohd Jaa'afar di Dewan Datuk Keramat....maaflah pada sape2 yang aku tak jemput..bukan tak ingat, tapi lupa...gmbr tak leh nak upload lagi. nanti lah bila ada aku post kan...

Aku pun dah tak ingat bila tarikhnya kalau tak silap bulan 7 tahun lepas..kalau tak silap la kan....lainla kalau tarikh kawin sendiri mesti ingat punya....

buat pun simple2 je...makanan alhamdulillah sedap....rezeki dari Allah kita bersyukur...tengok mcm orang kat luar yang tak cukup makan...Kesian kan?...

Selamat pengantin baru (dah lama dah,dah basi...) buat abang tersayang..Semoga berbahagia ke anak cucu...Anak dah sorang dah pun...nanti aku tunjuk gambar anak dia....

Chow.....................!

3 Comments:

Blogger Mama said...

Emm, pasangannya Nor Wariza Mohd Hed sape ye..? kami dah bau skit2 nasi minyak nie.. hehehe...
Kawin sendiri lg seronok, nanti tak habis2 cite yg nk kene update kt blog.. Er, jgn lupe jemput peminat2 lak ye.. ('.^)

7:54 PM  
Blogger Mama said...

update la blog lovergirl.. senyaaaaapp je..

1:58 AM  
Blogger icha cayot said...

tak sempat nak update.yang ni baru dapat update sikit...takpe jangan risau.ada masa ada cite baru kita story...

3:39 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home