Saturday, April 08, 2006

Kerjaya....

Sampai sekarang still kat al-ameen. Korang tak pernah dengar?Ha...al-ameen sebuah syarikat penerbitan buku pendidikan awal kanak-kanak dan juga buku panduan dan motivasi,jgn memain tau ada antara buku terbitan company aku ni yang 'best seller' sampai terjual 20,000 unit dan tersenarai dalam carta buku terlaris di MPH..jgn tak caye!
Ha!Macam-macam ada...buku kaedah cepat membaca utk kengkanak tu merangkumi BM, BI, JAWI, AL-QURAN...Bhs Arab pun ada.

Kalau rerasa nak tengok buku terbitan company aku...ha.....bukak je kat sini:

www.ameenbooks.com.my...

1 lg company aku pun ada uat program Korban & Aqiqah di Kemboja......dah masuk 13 thn dah...aku g sendiri ke Kemboja nengok pelaksanaan tu....syok wooo....sesape yang ada anak tapi lum uat aqiqah, ha....cuba2 le uat kat company aku...dapat sijil tau....disahkan oleh Mufti Kemboja lagi....tiap2 thn kitorang anta report kat JAKIM supaya program ni sah di sisi undang2....ok kalau minat masuk sini,

www.korbanaqiqah.com.my

tu je....dah 4 tahun aku keje sini....alhamdulillah so far so good....ok till then...

babai

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home