Thursday, February 07, 2008

Selamat tahun baru 2008...

Tahun baru ni banyak jugak perancangan yang dah diplankan. Harapnya semoga semuanya berjalan lancar. Keje pun banyak yang kena disiapkan. Almaklumlah tahun baru jadi semua benda kena fikir cara baru. Kita kan mesti sentiasa menuju ke hadapan bukannya masih di takuk lama (belakang).

Banyak jugak rancangan yang dirancangkan berjaya dengan baiknya. Alhamdulillah bersyukur sangat. Kiranya harapan untuk tahun baru ini juga besar dan menggunung tinggi. Firstly hasrat yang memang paling utama untuk tahun baru ni start dari sekarang dah plan. Hasrat yang pertama ini lah yang memang paling2 mahu dijayakan. Lepas dah tercapai hasrat yang pertama ni, baru lah semua hasrat yang lain akan tercapai jugak.

Moga Allah sentiasa memberi keberkatan dan limpah rahmatNya. Semoga aku sebagai hambaNya akan sentiasa bersyukur dengan segala kurnianNya.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV Digital, I hope you enjoy. The address is http://tv-digital-brasil.blogspot.com. A hug.

5:43 AM  
Blogger jOnOs said...

Plan 2009 dah buat ke? Dengar cite dah nak kawen. Kirim la kad wey.

6:52 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home